REPTES
REPTES
Un repte és un objectiu difícil que constitueix un estímul i un desafiament per a qui se’l proposa.
Ser docent al Pompeu comporta superar reptes contínuament. D’aquests primers 50 anys de l’escola, jo n’he viscut els 16 últims. Però ja abans de formar part del seu equip docent, coneixia bé quin era el seu adn: el Pompeu, però sobretot el sr. Joan, sempre ha estat un referent d’excel·lència per a moltes escoles i docents de la comarca.
Des dels seus inicis fins a l’actualitat, amb en Joan i la Catalina primer, ara amb la Mariona i en Xavier, el Pompeu ha viscut en evolució constant. No són canvis només, no es tracta de canviar perquè sí o perquè tothom ho fa; es tracta d’un procés de millora reflexiu, amb fonaments, partint de l’anàlisi de la societat: què ens demana a cada moment; com són els nostres alumnes; quin model de persona creiem que han de ser quan esdevinguin adults. Evolucionar sense apartar-nos de la nostra realitat i de les bases del nostre projecte educatiu.
Amb tots aquests ingredients, cada dia és diferent al Pompeu; cada dia tenim davant nostre objectius, més o menys difícils, que esdevenen estímuls per seguir avançant. Tenim un full de ruta clar que ens assenyala un camí ple de reptes, de desafiaments; en definitiva, d’oportunitats per crèixer i fer-nos millors, aprenent al costat dels nostres alumnes, dels nostres companys docents i de tota la comunitat educativa.
Per molts reptes més!
Margarita Guinó Arias
Mestra de primària